CTS

Lampa # Sygnalizator # Znak TAXI - na magnes ŻÓŁTY z wtyczką zapalniczki

Ledowa lampa TAXI ukośna z podstawą magnetyczną. Posiada długi przewód zakończony wtyczką gniazda zapalniczki. Solidna podstawa magnetyczna jest zabezpieczona materiałem, który nie rysuje dachu auta do którego jest przymocowana. Zasilana z gniazdka zapalniczki.

SPECYFIKACJA

  • Lampa w żółtej obudowie z napisem TAXI z obu stron
  • Mocowany za pomocą magnesu.
  • Zasilanie 12 V
  • Podświetlenie LED
  • Kabel zasilający (1,8m) zakończony wtyczką do gniazda zapalniczki.
  • Wymiary: szerokośc szerokość 35cm, głebokość 15,5cm, wysokość 12,5cm. 
szt.
Produkt dostępny
5905623290843
CTS 29084

Naświetlacz LED 230V 30W biały 6500K z sensorem / fotokomórką / czujnikiem ruchu

SPECYFIKACJA

  • Czujnik ruchu
  • Barwa światła: biała (6500K)
  • Jasność: 2100lm
  • Kąt świecenia: 120°
  • Moc: 30W
  • Klasa wodoodporności: IP67
  • Napięcie: 220-240V
  • Materiał: Aluminium, szklany klosz

WYMIARY:

  • szerokość – 13,5 cm
  • wysokość – 11 cm
szt.
Produkt dostępny
5904734413493
AN XJ4885

MATA WARSZTATOWA / PODKŁADKA POD KOLANA 50x40x3 cm

Specyfikacja produktu:

  • Wykonana z pianki EVA
  • Powierzchnia teksturowa
  • Wymiary: 500 x 400 mm
  • Grubość: 30 mm
  • Profilowane wycięcie ułatwiające przenoszenie

Mata ochronna przydatna w pracach warsztatowych i wykończeniowych

Zabezpiecza kolana podczas pracy na twardym, zimnym podłożu

szt.
Produkt dostępny
5901698868406
CA 86840

Główny wyłącznik prądu / hebel 12-48V max 275A # 3 funkcje

Przerywa główny obwód elektryczny. Chroni akumulator podczas długich okresów przechowywania. Bezpieczeństwo i działanie zabezpieczające przed kradzieżą dzięki wyjmowanemu selektorowi. 

Zalety stosowania:

  • przerywa główny obwód elektryczny
  • chroni akumulator podczas długiego postoju pojazdu
  • działa antykradzieżowo dzięki wyjmowanemu wybierakowi

Specyfikacja:

  • moc: 275A MAX
  • napięcie: 12-48V
  • 3 FUNKCJE ( WŁ/WYŁ/ ZDEJMOWANY WYBIERAK )
szt.
Produkt dostępny
5904726830260
CA 83026

Główny wyłącznik prądu / hebel 12-32V 300A # 3 funkcje

Przerywa główny obwód elektryczny. Chroni akumulator podczas długich okresów przechowywania. Bezpieczeństwo i działanie zabezpieczające przed kradzieżą dzięki wyjmowanemu selektorowi. 

  • 3 funkcyjny: WŁ / WYŁ / ZDEJMOWANY WYBIERAK
  • 12-32 V
  • 300A MAX
szt.
Produkt dostępny
5904726830253
CA 83025

Główny wyłącznik prądu / hebel 12-32V 200A # 3 funkcje

Przerywa główny obwód elektryczny. Chroni akumulator podczas długich okresów przechowywania. Bezpieczeństwo i działanie zabezpieczające przed kradzieżą dzięki wyjmowanemu selektorowi. 

  • 3 funkcyjny: WŁ / WYŁ / ZDEJMOWANY WYBIERAK
  • 12-32 V
  • 200A MAX
szt.
Produkt dostępny
5904726830246
CA 83024

Klemy do akumulatora samozaciskowe 12-24V 300A + - (2szt.)

Uniwersalne klemy akumulatora samozaciskowe. Umożliwiają łatwe odłączenie akumulatora, bez użycia narządzi. Zastępują wyłącznik zasilania. Zasosowanie do max 300A.

kpl.
Produkt dostępny
5904726830215
CA 83021

Latarka czołowa czołówka LED / akumulator / sensor ruchu

Niewielka masa i kompaktowe wymiary sprawiają, że zajmuje mało miejsca w kieszeni lub plecaku podczas podróży. Zasilanie z akumulatora pozwala na długą pracę, a w razie wyczerpania energii można go doładować nawet z powerbanku za pomocą kabla usb-c.

Latarka posiada regulowany pasek, dzięki czemu bez problemu dopasujesz ją do swojej głowy. Idealnie sprawdzi się podczas nocnego biegania, czy pieszych wędrówek.

Posiada sensor ruchu który umozliwią właczanie lampki machnięciem ręką.

 

Cechy produktu:

  • Wykonana z wysokiej jakości materiałów;
  • 4 tryby świecenia - światło białe z rózną mocą lub migajace czerono-niebieskie;
  • Zasilanie akumulatorowe;
  • Duża żywotność diody;
  • Kurzoodporność;
  • Wodoodporność;
  • Wstrząsoodporność;
  • Światło białe;
  • Wyposażona w czujnik ruchu (możliwość włączenia poprzez; machnięcie ręką)
  • Wymiary: 7x3x2,5 cm
  • Ładowanie USB typu C
szt.
Produkt dostępny
5904734415978
AN XJ5105

ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHRADER TPMS-10 ALPHA

Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu Schrader Gen Alpha, doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otowrem na zawór 11.3mm.

Zawór składa się z następujących elementów:

  • aluminiowy korpus
  • gumowa uszczelka
  • dwie podkładki z tworzywa
  • plastikowy kapturek
  • wkładka sprężynowa 
  • wyprofilowany trzon zaworu umożliwiający montaż

Wymiary:

  • wysokość: 56mm
  • otwór w feldze: 11.3mm + 0.4mm 
  • wysokosć od felgi: 38mm
  • średnica główki zaworu: 17mm 

Zawór stosowany z czujnikami typu Schrader Gen Alpha występującymi między innymi w autach: 

  • CHRYSLER: 300 (01/2009-11/2017), 300C (06/2006-05/2010), SEBRING (06/2006-12/2015), VOYAGER (07/2007-12/2010)
  • DODGE: AVENGER (2006-2007), CALIBER (01/2006-12/2011), CHALLENGER (01/2008-06/2018), CHARGER (01/2009-06/2018), DAKOTA (2009-2014), JOURNEY (01/2009-12/2010), NITRO (08/2006-12/2011)
  • FIAT: FREEMONT (01/2011-06/2018)
  • JEEP: COMMANDER (01/2006-12/2010), CHEROKEE (2007-2013), GRAND CHEROKEE (06/2006-12/2010), WRANGLER (07/2007-08/2010)
  • LANCIA: THEMA (01/2011-06/2018), VOYAGER (07/2007-12/2010), VOYAGER (01/2011-12/2015)
  • MAYBACH S 500 (01/2015-06/2018)
  • MERCEDES-BENZ AMG (2010-2014), CL-CLASS (06/2009-06/2018), CLC-CLASS (06/2008-12/2011), CLK (04/2007-09/2009), CLS (07/2009-06/2018), E-CLASS (W212/C207) (07/2009-08/2016), G-CLASS (04/2007-06/2018), GL/GLS-CLASS (06/2009-06/2018), ML-CLASS (08/2009-06/2018), R-CLASS (08/2009-11/2017), S-CLASS (06/2009-06/2018), SL (01/2012-06/2018), SLC (01/2016-06/2018), SLK (04/2007-12/2015), SLS (01/2010-06/2017), SPRINTER (11/2011-06/2018)
  • SMART: FORTWO (01/2007-02/2014)
  • VOLKSWAGEN: CRAFTER (07/2014-03/2017)
szt.
Produkt dostępny
5907747634077
FE 12-03-19963

ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHRADER GEN 4 TPMS-08 CLAMP-IN

Zawór skręcany aluminiowy do czujników TPMS do czujników Schrader GEN 4 w wersji skręcanej Clamp-In doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otowrem na zawór 11.3mm.

Zawór składa się z następujących elementów:

  • aluminiowy korpus
  • gumowa uszczelka
  • podkładka z tworzywa
  • plastikowy kapturek
  • wkładka sprężynowa 
  • wyprofilowany trzon zaworu umożliwiający montaż
  • śruba z podkładką kontrującą do montażu

Wymiary:

  • wysokość: 54mm
  • otwór w feldze: 11.3mm + 0.4mm 
  • wysokosć od felgi: 36mm
  • średnica główki zaworu: 16mm 

Zawór stosowany z niektórymi czujnikami typu Schrader GEN 4 występującymi w autach:

  • ALFA ROMEO: GIULIETTA (01/2014-06/2018), MITO (08/2013-06/2018) BUICK PARK AVENUE (1997-2005)
  • CADILLAC: CTS (01/2008-06/2018), ESCALADE (01/2012-06/2018)
  • CHEVROLET: AVEO (11/2010-06/2018), CAPTIVA (06/2006-06/2018), COBALT (02/2013-12/2015), CRUZE (06/2014-06/2018), EXPRESS (07/2002-06/2018), MALIBU (01/2012-06/2018), MATIZ (06/2014-06/2018), ORLANDO (09/2010-06/2018), SPARK (07/2009-06/2018), SUBURBAN (03/2006-07/2008), TRAX (01/2013-06/2018)
  • CHRYSLER: TOWN-COUNTRY (01/2011-12/2016), VIPER (12/2012-06/2018), VOYAGER (01/2011-12/2016)
  • CITROEN: BERLINGO (01/2009-10/2013), C4 (08/2008-09/2013), DS4 (12/2010-12/2013), DS5 (01/2011-12/2013), JUMPY/DISPATCH (01/2011-09/2014), NEMO (10/2007-12/2015)
  • DAEWOO: GENTRA (08/2013-12/2016), NEXIA (06/2014-12/2016)
  • DODGE: DURANGO (01/2011-06/2018), GRAND CARAVAN (01/2011-12/2016), JOURNEY (01/2011-06/2018), RAM SERIES (2010-2013), VIPER (12/2012-06/2015)
  • FIAT: 500L (05/2007-06/2018), DOBLO (12/2012-06/2018), LINEA (03/2007-12/2015), QUBO (10/2007-06/2018), STRADA (01/2012-06/2018)
  • FORD: EXPLORER (01/2013-12/2017), NAVIGATOR (01/2011-12/2014), TRANSIT (01/2014-11/2017)
  • HUMMER: H2 (04/2002-12/2008), H3 (03/2005-01/2012)
  • JEEP: COMPASS (01/2011-06/2017), GRAND CHEROKEE (01/2011-12/2015), LIBERTY (2010-2014), PATRIOT (12/2006-03/2017), WRANGLER (09/2010-06/2018)
  • MAZDA: BT-50 (05/2011-06/2018)
  • OPEL: ADAM (01/2012-06/2014), ADAM (07/2014-06/2018), ANTARA (08/2006-12/2010), ANTARA (01/2011-05/2014), ANTARA (06/2014-06/2018), COMBO D (03/2011-06/2018), CORSA E (11/2014-06/2018), MERIVA B (07/2014-06/2017), MOKKA (01/2012-09/2016), MOKKA X (10/2016-06/2018)
  • PEUGEOT 307 (03/2007-12/2007), 308 CC (09/2009-08/2013), 308 SW (04/2007-08/2013), 3008 (11/2008-08/2013), 5008 (09/2009-08/2013), EXPERT (01/2011-09/2014), PARTNER (2008-2013), RCZ (03/2010-10/2013)
  • SAAB: 9-4X (04/2011-01/2014)
  • SSANGYONG ACTYON (03/2014-06/2018), KORANDO C (08/2013-06/2018), REXTON (05/2014-10/2017), RODIUS (05/2014-06/2018), TOYOTA PROACE (01/2013-05/2014)
szt.
Produkt dostępny
5907471967229
FE 12-03-15802

ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS HUF BERU TPMS-07B ANTRACYT

Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu Beru, VDO, Pacific, Alligator Sensit, Huf IntelliSensor, doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otworem na zawór 11.3 mm.

Zawór składa się z następujących elementów:

  • aluminiowy korpus,
  • gumowa uszczelka zaworu,
  • podkładka z tworzywa sztucznego,
  • plastikowy kapturek z uszczelką,
  • wkładka sprężynowa, 
  • wyprofilowany trzon zaworu,
  • śruba montażowa.

Wymiary:

  • wysokość: 52 mm,
  • otwór w feldze: 11.3 mm + 0.4 mm,
  • wysokość od felgi: 36 mm,
  • średnica główki zaworu: 176 mm.

Zawór stosowany z niektórymi czujnikami typu VDO, Beru, Pacific występującymi w autach: BMW, Porsche, Tesla, Alfa Romeo, Alpina, Aston Martin, Audi, Bentley, Chrysler, Ferrari, Fiat, Lamborghini, Land Rover, Maserati, Maybach, Mercedes Benz, Mini, Rolls-Royce, VW.

  •  
szt.
Produkt dostępny
5907471967243
FE 12-03-15801

Pierścień centrujący 66.6-73.1 czerwony

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
5903636025766
FE 04-01-62172

Pierścień centrujący 58.1-76.1 czarny (4 szt.)

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Przeznaczenie:

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Jakość wykonania

Pierścienie centrujące wykonane są z wysokiej jakości utwardzonego tworzywa typu ABS, które wyróżnia twardość i odporność na pękanie przy dynamicznym obciążeniu. Materiał ten dodatkowo (w odróżnieniu od metalu) nie „zapieka” się na piaście, dzięki czemu demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. Pierścienie z tworzywa są też tańsze od metalowych, a ich żywotność porównywalnie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać!

kpl.
Produkt dostępny
5903636018386
FE 04-01-57376

Pierścień centrujący 56.1-67.1 czarny (4 szt.)

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Przeznaczenie:

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Jakość wykonania

Pierścienie centrujące wykonane są z wysokiej jakości utwardzonego tworzywa typu ABS, które wyróżnia twardość i odporność na pękanie przy dynamicznym obciążeniu. Materiał ten dodatkowo (w odróżnieniu od metalu) nie „zapieka” się na piaście, dzięki czemu demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. Pierścienie z tworzywa są też tańsze od metalowych, a ich żywotność porównywalnie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać!

kpl.
Produkt dostępny
5903636017228
FE 04-01-57260

Pierścień centrujący 56.1-67.0 biały

Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.

Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:

  • otworu centralnego felgi,
  • piasty w samochodzie.

Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.

Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. 

Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).

Dobór pierścieni

W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:

  • średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
  • średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.

Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.

Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.

szt.
Produkt dostępny
5903636026251
FE 04-01-62221

Zabawka dla kota matatabi 20cm

Zabawka z matatabi z piórkami i piłką dla kota jest zabawką, obok której nie przejdzie obojętnie większość kotów.

Główne cechy produktu:

  • wykonana z matatabi, piórek oraz lnu
  • posiada grzechotkę, która dodatkowo zachęca kota do zabawy
  • piórka skutecznie pobudzają instynkt łowiecki
  • czyści zęby
  • przeznaczona dla wszystkich kotów

    Wymiary:

  • długość całkowita zabawki ok 20cm
     

szt.
Produkt dostępny
4011905424316
HO 24316

WYŁĄCZNIK MASY AKUMULATORA 12/24V 300A # HEBEL

Nadaje się do wszystkich standardowych biegunów ujemnych akumulatorów samochodowych ∅16 - 17,5 mm.

Użytkowanie:

  1. Upewnij się, że silnik jest wyłączony.
  2. Znajdź bieguny akumulatora (dodatni (+) i ujemny (-)). Wyłącznik masy będzie podłączany do bieguna ujemnego (-) akumulatora.
  3. Włącz wyłącznik masy.
  4. Sprawdź, czy wyłącznik masy poprawnie zablokował przepływ prądu. Możesz to zrobić próbując włączyć światła lub uruchomić radio.
  5. Jeśli pozostawiasz pojazd na dłuższy czas nieużywany, wyłącz wyłącznik masy, aby uniknąć rozładowania akumulatora.

Ważne!

  1. Przed instalacją lub obsługą wyłącznika masy upewnij się, że pojazd jest odłączony od zasilania elektrycznego, aby uniknąć ryzyka porażenia prądem.
  2. Nie przekraczaj maksymalnego prądu przewodzenia wynoszącego 300A, gdyż może to spowodować uszkodzenie wyłącznika. 
  3. Nie używaj wyłącznika masy w celu wyłączenia prądu w przypadku aktywnego ładowania akumulatora lub pracy silnika, ponieważ może to prowadzić do uszkodzenia systemu elektrycznego pojazdu. 

Specyfikacja techniczna: 

  • 12/24V
  • 300A MAX
szt.
Produkt dostępny
5904726830208
CA 83020

CZAJNIK SAMOCHODOWY 24V 250W 500 ML

Czajnik na prąd stały (DC) 24V przeznaczony jest do użytku w pojazdach, łodziach i na kempingu. Można go podłączyć do gniazdek EURO.  Przed użyciem upewnij się, że moc wyjściowa gniazdka elektrycznego jest odpowiednia dla czajnika.

Użytkowanie:

  1. Napełnij czajnik wodą między znakami MIN i MAX.
  2. Podłącz czajnik do gniazda w pojeździe i włącz go.
  3. Po zagotowaniu wody czajnik wyłączy się automatycznie.
  4. Przed przechowywaniem upewnij się, że urządzenie jest ostudzone.

Ważne!

Podczas dłuższej przerwy w użytkowaniu czajnika, zaleca się jego oczyszczenie wilgotną szmatką i wysuszenie. W razie uszkodzeń, skonsultuj naprawę z profesjonalnym serwisem. Jeśli spali się bezpiecznik, wymień go na inny o tej samej mocy. 

  1. Nie włączaj czajnika bez wody!
  2. Unikaj użytkowania w pobliżu łatwopalnych cieczy lub gazu!
  3. Nie używaj urządzenia, jeśli jakakolwiek jego część jest uszkodzona!
  4. Nigdy nie zostawiaj czajnika bez nadzoru, gdy jest włączony!
  5. Trzymaj z dala od dzieci i zwierząt! Zawsze zachowuj ostrożność, gdy w pobliżu czajnika są dzieci lub zwierzęta, zwłaszcza kiedy woda w środku jest gorąca po ugotowaniu!

Specyfikacja techniczna:

  • Pojemność: 500 ml
  • Napięcie: 24V DC
  • Bezpiecznik: 20A
  • Zużycie energii: 11A
  • Moc: 250W
  • Wymiary: 16,5 x 15 x 18,5 cm
  • Waga: 567gr

 

szt.
Produkt dostępny
5904726830017
CA 83001

POMPKA PALIWA DO ODPOWIETRZANIA UKŁADÓW DIESLA

  1. Ręczna pompka do układów paliwowych diesla służy do odsysania powietrza podczas wymiany filtra paliwa. Działa poprzez ściśnięcie i ma uniwersalne szybkozłącze do różnych pomp paliwowych.

Użytkowanie:

  1. Upewnij się, że silnik jest wyłączony i zimny.
  2. Podłącz szybkozłącze ręcznej pompki do odpowiedniego miejsca w układzie paliwowym. Upewnij się, że połączenie jest szczelne, aby uniknąć wycieków.
  3. Złap pompkę i zacznij ją ściskać powoli i równomiernie. Spowoduje to odsysanie powietrza z układu paliwowego, ułatwiając usuwanie zanieczyszczeń i wymianę filtra paliwa.
  4. Kontynuuj pompowanie, aż do momentu, gdy zacznie płynąć czyste paliwo bez powietrza.
  5. Po zakończeniu procesu sprawdź, czy wszystkie połączenia są szczelne i czy nie ma wycieków paliwa.

Ważne!

Przechowuj poza zasięgiem dzieci.

szt.
Produkt dostępny
5903140635789
CA 63578

DYSK TRZPIENIOWY Z WŁÓKNINY DO USUWANIA RDZY 100mm x 15mm

Dysk ścierny ∅ 100 mm x 15 mm wykonany z elastycznej włókniny Clean&Strip. Umożliwia czyszczenie powierzchni płaskich i złożonych.

Użytkowanie:

  1. Załóż odpowiednie środki ochrony osobistej tj. okulary, rękawice.
  2. Zamocuj dysk np. na szlifierce kątowej i uruchom.
  3. Delikatnie przyłóż dysk do powierzchni i wykonuj równomierne ruchy.
  4. Unikaj nadmiernego nacisku i skupiania się na jednym obszarze zbyt długo.

Ważne!

  1. Przed korzystaniem z urządzenia, załóż rękawice oraz okulary ochronne, aby uniknąć kontaktu z pyłem i ostrymi krawędziami.
  2. Nie dociskaj zbyt mocno urządzenia. Może to prowadzić do uszkodzenia powierzchni oraz szybszego zużycia dysku ściernego.
  3. Nie używaj dysku ściernego w pobliżu materiałów łatwopalnych. Podczas pracy, mogą wystąpić iskrzenia, które stanowią zagrożenie pożarowe.
  4. Wymieniaj lub usuwaj dysk, tylko i wyłącznie wtedy, gdy urządzenie do którego jest on przymocowany zostało uprzednio wyłączone
  5. Regularnie sprawdzaj stan dysku ściernego pod kątem uszkodzeń lub zużycia. 

Specyfikacja techniczna: Trzpień: ∅ 6 mm

Nadaje się do obróbki stali, metali, drewna

szt.
Produkt dostępny
5903140635338
CA 63533
Przełącz do wersji klasycznej