Lampa # Sygnalizator # Znak TAXI - na magnes ŻÓŁTY z wtyczką zapalniczki
Ledowa lampa TAXI ukośna z podstawą magnetyczną. Posiada długi przewód zakończony wtyczką gniazda zapalniczki. Solidna podstawa magnetyczna jest zabezpieczona materiałem, który nie rysuje dachu auta do którego jest przymocowana. Zasilana z gniazdka zapalniczki.
SPECYFIKACJA
- Lampa w żółtej obudowie z napisem TAXI z obu stron
- Mocowany za pomocą magnesu.
- Zasilanie 12 V
- Podświetlenie LED
- Kabel zasilający (1,8m) zakończony wtyczką do gniazda zapalniczki.
- Wymiary: szerokośc szerokość 35cm, głebokość 15,5cm, wysokość 12,5cm.
Naświetlacz LED 230V 30W biały 6500K z sensorem / fotokomórką / czujnikiem ruchu
SPECYFIKACJA
- Czujnik ruchu
- Barwa światła: biała (6500K)
- Jasność: 2100lm
- Kąt świecenia: 120°
- Moc: 30W
- Klasa wodoodporności: IP67
- Napięcie: 220-240V
- Materiał: Aluminium, szklany klosz
WYMIARY:
- szerokość – 13,5 cm
- wysokość – 11 cm
MATA WARSZTATOWA / PODKŁADKA POD KOLANA 50x40x3 cm
Specyfikacja produktu:
- Wykonana z pianki EVA
- Powierzchnia teksturowa
- Wymiary: 500 x 400 mm
- Grubość: 30 mm
- Profilowane wycięcie ułatwiające przenoszenie
Mata ochronna przydatna w pracach warsztatowych i wykończeniowych
Zabezpiecza kolana podczas pracy na twardym, zimnym podłożu
Główny wyłącznik prądu / hebel 12-48V max 275A # 3 funkcje
Przerywa główny obwód elektryczny. Chroni akumulator podczas długich okresów przechowywania. Bezpieczeństwo i działanie zabezpieczające przed kradzieżą dzięki wyjmowanemu selektorowi.
Zalety stosowania:
- przerywa główny obwód elektryczny
- chroni akumulator podczas długiego postoju pojazdu
- działa antykradzieżowo dzięki wyjmowanemu wybierakowi
Specyfikacja:
- moc: 275A MAX
- napięcie: 12-48V
- 3 FUNKCJE ( WŁ/WYŁ/ ZDEJMOWANY WYBIERAK )
Główny wyłącznik prądu / hebel 12-32V 300A # 3 funkcje
Przerywa główny obwód elektryczny. Chroni akumulator podczas długich okresów przechowywania. Bezpieczeństwo i działanie zabezpieczające przed kradzieżą dzięki wyjmowanemu selektorowi.
- 3 funkcyjny: WŁ / WYŁ / ZDEJMOWANY WYBIERAK
- 12-32 V
- 300A MAX
Główny wyłącznik prądu / hebel 12-32V 200A # 3 funkcje
Przerywa główny obwód elektryczny. Chroni akumulator podczas długich okresów przechowywania. Bezpieczeństwo i działanie zabezpieczające przed kradzieżą dzięki wyjmowanemu selektorowi.
- 3 funkcyjny: WŁ / WYŁ / ZDEJMOWANY WYBIERAK
- 12-32 V
- 200A MAX
Klemy do akumulatora samozaciskowe 12-24V 300A + - (2szt.)
Uniwersalne klemy akumulatora samozaciskowe. Umożliwiają łatwe odłączenie akumulatora, bez użycia narządzi. Zastępują wyłącznik zasilania. Zasosowanie do max 300A.
Latarka czołowa czołówka LED / akumulator / sensor ruchu
Niewielka masa i kompaktowe wymiary sprawiają, że zajmuje mało miejsca w kieszeni lub plecaku podczas podróży. Zasilanie z akumulatora pozwala na długą pracę, a w razie wyczerpania energii można go doładować nawet z powerbanku za pomocą kabla usb-c.
Latarka posiada regulowany pasek, dzięki czemu bez problemu dopasujesz ją do swojej głowy. Idealnie sprawdzi się podczas nocnego biegania, czy pieszych wędrówek.
Posiada sensor ruchu który umozliwią właczanie lampki machnięciem ręką.
Cechy produktu:
- Wykonana z wysokiej jakości materiałów;
- 4 tryby świecenia - światło białe z rózną mocą lub migajace czerono-niebieskie;
- Zasilanie akumulatorowe;
- Duża żywotność diody;
- Kurzoodporność;
- Wodoodporność;
- Wstrząsoodporność;
- Światło białe;
- Wyposażona w czujnik ruchu (możliwość włączenia poprzez; machnięcie ręką)
- Wymiary: 7x3x2,5 cm
- Ładowanie USB typu C
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHRADER TPMS-10 ALPHA
Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu Schrader Gen Alpha, doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otowrem na zawór 11.3mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus
- gumowa uszczelka
- dwie podkładki z tworzywa
- plastikowy kapturek
- wkładka sprężynowa
- wyprofilowany trzon zaworu umożliwiający montaż
Wymiary:
- wysokość: 56mm
- otwór w feldze: 11.3mm + 0.4mm
- wysokosć od felgi: 38mm
- średnica główki zaworu: 17mm
Zawór stosowany z czujnikami typu Schrader Gen Alpha występującymi między innymi w autach:
- CHRYSLER: 300 (01/2009-11/2017), 300C (06/2006-05/2010), SEBRING (06/2006-12/2015), VOYAGER (07/2007-12/2010)
- DODGE: AVENGER (2006-2007), CALIBER (01/2006-12/2011), CHALLENGER (01/2008-06/2018), CHARGER (01/2009-06/2018), DAKOTA (2009-2014), JOURNEY (01/2009-12/2010), NITRO (08/2006-12/2011)
- FIAT: FREEMONT (01/2011-06/2018)
- JEEP: COMMANDER (01/2006-12/2010), CHEROKEE (2007-2013), GRAND CHEROKEE (06/2006-12/2010), WRANGLER (07/2007-08/2010)
- LANCIA: THEMA (01/2011-06/2018), VOYAGER (07/2007-12/2010), VOYAGER (01/2011-12/2015)
- MAYBACH S 500 (01/2015-06/2018)
- MERCEDES-BENZ AMG (2010-2014), CL-CLASS (06/2009-06/2018), CLC-CLASS (06/2008-12/2011), CLK (04/2007-09/2009), CLS (07/2009-06/2018), E-CLASS (W212/C207) (07/2009-08/2016), G-CLASS (04/2007-06/2018), GL/GLS-CLASS (06/2009-06/2018), ML-CLASS (08/2009-06/2018), R-CLASS (08/2009-11/2017), S-CLASS (06/2009-06/2018), SL (01/2012-06/2018), SLC (01/2016-06/2018), SLK (04/2007-12/2015), SLS (01/2010-06/2017), SPRINTER (11/2011-06/2018)
- SMART: FORTWO (01/2007-02/2014)
- VOLKSWAGEN: CRAFTER (07/2014-03/2017)
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHRADER GEN 4 TPMS-08 CLAMP-IN
Zawór skręcany aluminiowy do czujników TPMS do czujników Schrader GEN 4 w wersji skręcanej Clamp-In doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otowrem na zawór 11.3mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus
- gumowa uszczelka
- podkładka z tworzywa
- plastikowy kapturek
- wkładka sprężynowa
- wyprofilowany trzon zaworu umożliwiający montaż
- śruba z podkładką kontrującą do montażu
Wymiary:
- wysokość: 54mm
- otwór w feldze: 11.3mm + 0.4mm
- wysokosć od felgi: 36mm
- średnica główki zaworu: 16mm
Zawór stosowany z niektórymi czujnikami typu Schrader GEN 4 występującymi w autach:
- ALFA ROMEO: GIULIETTA (01/2014-06/2018), MITO (08/2013-06/2018) BUICK PARK AVENUE (1997-2005)
- CADILLAC: CTS (01/2008-06/2018), ESCALADE (01/2012-06/2018)
- CHEVROLET: AVEO (11/2010-06/2018), CAPTIVA (06/2006-06/2018), COBALT (02/2013-12/2015), CRUZE (06/2014-06/2018), EXPRESS (07/2002-06/2018), MALIBU (01/2012-06/2018), MATIZ (06/2014-06/2018), ORLANDO (09/2010-06/2018), SPARK (07/2009-06/2018), SUBURBAN (03/2006-07/2008), TRAX (01/2013-06/2018)
- CHRYSLER: TOWN-COUNTRY (01/2011-12/2016), VIPER (12/2012-06/2018), VOYAGER (01/2011-12/2016)
- CITROEN: BERLINGO (01/2009-10/2013), C4 (08/2008-09/2013), DS4 (12/2010-12/2013), DS5 (01/2011-12/2013), JUMPY/DISPATCH (01/2011-09/2014), NEMO (10/2007-12/2015)
- DAEWOO: GENTRA (08/2013-12/2016), NEXIA (06/2014-12/2016)
- DODGE: DURANGO (01/2011-06/2018), GRAND CARAVAN (01/2011-12/2016), JOURNEY (01/2011-06/2018), RAM SERIES (2010-2013), VIPER (12/2012-06/2015)
- FIAT: 500L (05/2007-06/2018), DOBLO (12/2012-06/2018), LINEA (03/2007-12/2015), QUBO (10/2007-06/2018), STRADA (01/2012-06/2018)
- FORD: EXPLORER (01/2013-12/2017), NAVIGATOR (01/2011-12/2014), TRANSIT (01/2014-11/2017)
- HUMMER: H2 (04/2002-12/2008), H3 (03/2005-01/2012)
- JEEP: COMPASS (01/2011-06/2017), GRAND CHEROKEE (01/2011-12/2015), LIBERTY (2010-2014), PATRIOT (12/2006-03/2017), WRANGLER (09/2010-06/2018)
- MAZDA: BT-50 (05/2011-06/2018)
- OPEL: ADAM (01/2012-06/2014), ADAM (07/2014-06/2018), ANTARA (08/2006-12/2010), ANTARA (01/2011-05/2014), ANTARA (06/2014-06/2018), COMBO D (03/2011-06/2018), CORSA E (11/2014-06/2018), MERIVA B (07/2014-06/2017), MOKKA (01/2012-09/2016), MOKKA X (10/2016-06/2018)
- PEUGEOT 307 (03/2007-12/2007), 308 CC (09/2009-08/2013), 308 SW (04/2007-08/2013), 3008 (11/2008-08/2013), 5008 (09/2009-08/2013), EXPERT (01/2011-09/2014), PARTNER (2008-2013), RCZ (03/2010-10/2013)
- SAAB: 9-4X (04/2011-01/2014)
- SSANGYONG ACTYON (03/2014-06/2018), KORANDO C (08/2013-06/2018), REXTON (05/2014-10/2017), RODIUS (05/2014-06/2018), TOYOTA PROACE (01/2013-05/2014)
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS HUF BERU TPMS-07B ANTRACYT
Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu Beru, VDO, Pacific, Alligator Sensit, Huf IntelliSensor, doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otworem na zawór 11.3 mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus,
- gumowa uszczelka zaworu,
- podkładka z tworzywa sztucznego,
- plastikowy kapturek z uszczelką,
- wkładka sprężynowa,
- wyprofilowany trzon zaworu,
- śruba montażowa.
Wymiary:
- wysokość: 52 mm,
- otwór w feldze: 11.3 mm + 0.4 mm,
- wysokość od felgi: 36 mm,
- średnica główki zaworu: 176 mm.
Zawór stosowany z niektórymi czujnikami typu VDO, Beru, Pacific występującymi w autach: BMW, Porsche, Tesla, Alfa Romeo, Alpina, Aston Martin, Audi, Bentley, Chrysler, Ferrari, Fiat, Lamborghini, Land Rover, Maserati, Maybach, Mercedes Benz, Mini, Rolls-Royce, VW.
Pierścień centrujący 66.6-73.1 czerwony
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy.
Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.
Pierścień centrujący 58.1-76.1 czarny (4 szt.)
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Przeznaczenie:
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Jakość wykonania
Pierścienie centrujące wykonane są z wysokiej jakości utwardzonego tworzywa typu ABS, które wyróżnia twardość i odporność na pękanie przy dynamicznym obciążeniu. Materiał ten dodatkowo (w odróżnieniu od metalu) nie „zapieka” się na piaście, dzięki czemu demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. Pierścienie z tworzywa są też tańsze od metalowych, a ich żywotność porównywalnie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać!
Pierścień centrujący 56.1-67.1 czarny (4 szt.)
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Przeznaczenie:
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Jakość wykonania
Pierścienie centrujące wykonane są z wysokiej jakości utwardzonego tworzywa typu ABS, które wyróżnia twardość i odporność na pękanie przy dynamicznym obciążeniu. Materiał ten dodatkowo (w odróżnieniu od metalu) nie „zapieka” się na piaście, dzięki czemu demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy. Pierścienie z tworzywa są też tańsze od metalowych, a ich żywotność porównywalnie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać!
Pierścień centrujący 56.1-67.0 biały
Pierścienie centrujące niwelują problem stosowania przez producentów odmiennych średnic piast w różnych modelach aut. Rozwiązanie to pozwala montować w pojazdach felgi aluminiowe produkowane na rynek wtórny. Dla użytkownika oznacza to duży wybór wzorów felg i atrakcyjne ceny w porównaniu z oryginalnymi obręczami, tzw. „dedykowanymi”.
Podczas montażu felgi aluminiowej pierścień centrujący pozwala uzyskać zgodność średnic:
- otworu centralnego felgi,
- piasty w samochodzie.
Pierścienie należy zastosować do felg aluminiowych, których rozmiar otworu centralnego jest większy niż rozmiar piasty w aucie. W takim przypadku bez pierścieni utrudnione byłoby prawidłowe wycentrowanie koła na piaście. Efektem tego może być „bicie kół” podczas jazdy lub drgania na kierownicy przy prędkościach rzędu 80-120 km/h, a także szybsze zużycie układu kierowniczego i zawieszenia.
Pierścienie z najwyższą precyzję wykonania i specjalne wyprofilowanie gwarantuje najlepsze dopasowanie podczas montażu. Pierścienie te wykonane są z utwardzonego tworzywa ABS. Dzięki temu charakteryzują się odpowiednią twardością i odpornością na pękanie przy najbardziej dynamicznych obciążeniach. Dodatkowo tworzywo ABS w odróżnieniu od metalu nie „zapieka” się na piaście, co sprawia, że demontaż takich pierścieni jest łatwiejszy.
Pierścienie centrujące z tworzywa są przy wszystkich swych zaletach jednak tańsze od metalowych, a ich żywotność równie długa (pod warunkiem prawidłowo wykonywanego montażu i demontażu kół).
Dobór pierścieni
W celu dobrania odpowiedniego rozmiaru pierścieni należy ustalić dwa wymiary:
- średnicę otworu centralnego w feldze, która ma pasować do zewnętrznej średnicy pierścienia.,
- średnicę piasty w samochodzie, która powinna zgadzać się ze wewnętrzną średnicą pierścienia.
Wymiary otworu centralnego można sprawdzić w specyfikacji producenta felg, natomiast średnicę piasty – w dokumentacji auta (pomocny może być w tym Internet). Można także posłużyć się suwmiarką i sprawdzić ww. wymiary samodzielnie, a w przypadku wątpliwości skontaktować się z nami – pomożemy ustalić właściwe wymiary.
Uwaga: przy dopasowaniu pierścienia dopuszczalne jest zaokrąglenie jednego z wymiarów o 0,1 mm. Wartości tej nie należy przekraczać.
Zabawka dla kota matatabi 20cm
Zabawka z matatabi z piórkami i piłką dla kota jest zabawką, obok której nie przejdzie obojętnie większość kotów.
Główne cechy produktu:
- wykonana z matatabi, piórek oraz lnu
- posiada grzechotkę, która dodatkowo zachęca kota do zabawy
- piórka skutecznie pobudzają instynkt łowiecki
- czyści zęby
-
przeznaczona dla wszystkich kotów
Wymiary:
-
długość całkowita zabawki ok 20cm
WYŁĄCZNIK MASY AKUMULATORA 12/24V 300A # HEBEL
Nadaje się do wszystkich standardowych biegunów ujemnych akumulatorów samochodowych ∅16 - 17,5 mm.
Użytkowanie:
- Upewnij się, że silnik jest wyłączony.
- Znajdź bieguny akumulatora (dodatni (+) i ujemny (-)). Wyłącznik masy będzie podłączany do bieguna ujemnego (-) akumulatora.
- Włącz wyłącznik masy.
- Sprawdź, czy wyłącznik masy poprawnie zablokował przepływ prądu. Możesz to zrobić próbując włączyć światła lub uruchomić radio.
- Jeśli pozostawiasz pojazd na dłuższy czas nieużywany, wyłącz wyłącznik masy, aby uniknąć rozładowania akumulatora.
Ważne!
- Przed instalacją lub obsługą wyłącznika masy upewnij się, że pojazd jest odłączony od zasilania elektrycznego, aby uniknąć ryzyka porażenia prądem.
- Nie przekraczaj maksymalnego prądu przewodzenia wynoszącego 300A, gdyż może to spowodować uszkodzenie wyłącznika.
- Nie używaj wyłącznika masy w celu wyłączenia prądu w przypadku aktywnego ładowania akumulatora lub pracy silnika, ponieważ może to prowadzić do uszkodzenia systemu elektrycznego pojazdu.
Specyfikacja techniczna:
- 12/24V
- 300A MAX
CZAJNIK SAMOCHODOWY 24V 250W 500 ML
Czajnik na prąd stały (DC) 24V przeznaczony jest do użytku w pojazdach, łodziach i na kempingu. Można go podłączyć do gniazdek EURO. Przed użyciem upewnij się, że moc wyjściowa gniazdka elektrycznego jest odpowiednia dla czajnika.
Użytkowanie:
- Napełnij czajnik wodą między znakami MIN i MAX.
- Podłącz czajnik do gniazda w pojeździe i włącz go.
- Po zagotowaniu wody czajnik wyłączy się automatycznie.
- Przed przechowywaniem upewnij się, że urządzenie jest ostudzone.
Ważne!
Podczas dłuższej przerwy w użytkowaniu czajnika, zaleca się jego oczyszczenie wilgotną szmatką i wysuszenie. W razie uszkodzeń, skonsultuj naprawę z profesjonalnym serwisem. Jeśli spali się bezpiecznik, wymień go na inny o tej samej mocy.
- Nie włączaj czajnika bez wody!
- Unikaj użytkowania w pobliżu łatwopalnych cieczy lub gazu!
- Nie używaj urządzenia, jeśli jakakolwiek jego część jest uszkodzona!
- Nigdy nie zostawiaj czajnika bez nadzoru, gdy jest włączony!
- Trzymaj z dala od dzieci i zwierząt! Zawsze zachowuj ostrożność, gdy w pobliżu czajnika są dzieci lub zwierzęta, zwłaszcza kiedy woda w środku jest gorąca po ugotowaniu!
Specyfikacja techniczna:
- Pojemność: 500 ml
- Napięcie: 24V DC
- Bezpiecznik: 20A
- Zużycie energii: 11A
- Moc: 250W
- Wymiary: 16,5 x 15 x 18,5 cm
- Waga: 567gr
POMPKA PALIWA DO ODPOWIETRZANIA UKŁADÓW DIESLA
- Ręczna pompka do układów paliwowych diesla służy do odsysania powietrza podczas wymiany filtra paliwa. Działa poprzez ściśnięcie i ma uniwersalne szybkozłącze do różnych pomp paliwowych.
Użytkowanie:
- Upewnij się, że silnik jest wyłączony i zimny.
- Podłącz szybkozłącze ręcznej pompki do odpowiedniego miejsca w układzie paliwowym. Upewnij się, że połączenie jest szczelne, aby uniknąć wycieków.
- Złap pompkę i zacznij ją ściskać powoli i równomiernie. Spowoduje to odsysanie powietrza z układu paliwowego, ułatwiając usuwanie zanieczyszczeń i wymianę filtra paliwa.
- Kontynuuj pompowanie, aż do momentu, gdy zacznie płynąć czyste paliwo bez powietrza.
- Po zakończeniu procesu sprawdź, czy wszystkie połączenia są szczelne i czy nie ma wycieków paliwa.
Ważne!
Przechowuj poza zasięgiem dzieci.
DYSK TRZPIENIOWY Z WŁÓKNINY DO USUWANIA RDZY 100mm x 15mm
Dysk ścierny ∅ 100 mm x 15 mm wykonany z elastycznej włókniny Clean&Strip. Umożliwia czyszczenie powierzchni płaskich i złożonych.
Użytkowanie:
- Załóż odpowiednie środki ochrony osobistej tj. okulary, rękawice.
- Zamocuj dysk np. na szlifierce kątowej i uruchom.
- Delikatnie przyłóż dysk do powierzchni i wykonuj równomierne ruchy.
- Unikaj nadmiernego nacisku i skupiania się na jednym obszarze zbyt długo.
Ważne!
- Przed korzystaniem z urządzenia, załóż rękawice oraz okulary ochronne, aby uniknąć kontaktu z pyłem i ostrymi krawędziami.
- Nie dociskaj zbyt mocno urządzenia. Może to prowadzić do uszkodzenia powierzchni oraz szybszego zużycia dysku ściernego.
- Nie używaj dysku ściernego w pobliżu materiałów łatwopalnych. Podczas pracy, mogą wystąpić iskrzenia, które stanowią zagrożenie pożarowe.
- Wymieniaj lub usuwaj dysk, tylko i wyłącznie wtedy, gdy urządzenie do którego jest on przymocowany zostało uprzednio wyłączone
- Regularnie sprawdzaj stan dysku ściernego pod kątem uszkodzeń lub zużycia.
Specyfikacja techniczna: Trzpień: ∅ 6 mm
Nadaje się do obróbki stali, metali, drewna
Poinformuj mnie o dostępności
Wpisz swój adres email, aby otrzymać informację kiedy produkt będzie dostępny w naszym magazynie
Produkt na zamówienie
W celu uzyskania informacji na temat możliwości zamówienia produktu oraz jego aktualnej ceny wraz z dostępnością prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Produkt: {{ produkt }}
Numer katalogowy:
Kod kreskowy: