Zestaw gąbek do woskowania polerowania 4 szt. 100mm
Zestaw czterech aplikatorów o średnicy 10 cm. do różnych zastosowań. Przeznaczone do nakładania środków detailingu samochodowego, polerowania czy usuwania nadmiaru.
Zapewniają wygodę podczas aplikacji preparatów na karoserię oraz podczas czyszczenia wnętrza.
Idealnie nadają się do stosowania na powierzchniach lakierowanych, gumowych, plastikowych, winylowych i skórzanych.
Aplikatory po skończonej pracy można wyczyścić i ponownie używać.
Zestaw gąbek do woskowania polerowania 3 szt. 110mm/60mm
Zestaw trzech miękkich aplikatorów do różnych zastosowań. Przeznaczone do nakładania środków detailingu samochodowego, polerowania czy usuwania nadmiaru.
Zapewniają wygodę podczas aplikacji preparatów na karoserię oraz podczas czyszczenia wnętrza.
Idealnie nadają się do stosowania na powierzchniach lakierowanych, gumowych, plastikowych, winylowych i skórzanych.
Aplikatory po skończonej pracy można wyczyścić i ponownie używać.
Zestaw gąbek do polerowania polerskich 3 szt. 125mm/150mm
Zestaw padów polerskich dzięki, którym wypolerujesz lakier w swoim samochodzie nawet w miejscach trudno dostępnych.
Gąbki o różnej strukturze i twardości pozwolą Ci przeprowadzić wszystkie etapy polerowania.
- Średnica gąbki 150 mm
- Średnica rzepa : 125mm
- Wysokość pianki : 25 mm
- Max obroty polerka obrotowa : 2500 rpm
- Max obroty polerka dual action : 4500 rpm
Zawartość:
- PAD POLERSKI Cutting Twardy - Pad polerski o wysokiej twardości. Usuwa największe zmatowienia, zarysowania oraz defekty lakieru. Najlepszy efekt w połączeniu z tnącymi pastami polerskimi.
- PAD POLERSKI One-Step Średni - Piankowy pad polerski o uniwersalnej twardości. Usuwa drobne rysy, hologramy i niedoskonałości powierzchni w połączeniu z pastami o średniej mocy ścierania.
- PAD POLERSKI Finish Miękki - Pad polerski wykonany z miękkiej pianki. Usuwa hologramy i drobne niedoskonałości wydobywając maksymalny połysk lakieru.
Zestaw gąbek do polerowania gąbki polerskie 3x150mm + adapter M14
Gąbki polerskie o średnicy 150 mm o różnych stopniach twardości, które łatwo zamontujesz w swojej wiertarce, wkrętarce lub maszynie polerskiej.
Struktura gąbek zapobiega powstawaniu wszelkiego rodzajów śladów, hologramów i rys.
Zawartość zestawu:
- 3x Pad polerski o średnicy 150 mm - każda o różnym stopni twardości (czarna miękka, czerwona średnia, biała twarda)
- Trzpień do mocowania na wiertarkę/wkrętarkę - Gwint M14
Zestaw do polerowania gąbki polerskie na rzep 4szt. 125mm
estaw padów polerskich na rzep dzięki, którym wypolerujesz lakier w swoim samochodzie nawet w miejscach trudno dostępnych.
Gąbki o różnej strukturze i twardości pozwolą Ci przeprowadzić wszystkie etapy polerowania.
- Średnica : 125mm
- Max obroty polerka obrotowa : 2500 rpm
- Max obroty polerka dual action : 4500 rpm
Każda gąbka charakteryzuje się inną twardością, przez co jest przeznaczone do odnowy innego rodzaju powierzchni. Poniżej przedstawiamy rozpiskę z przykładowym zastosowaniem każdej z nich:
Czarna - miękka gąbka. Służy do polerowania wykończeniowego, nadając blask i pełnię barw lakieru.
NiebieskA - miękka gąbka , do polerowania wykończeniowego. Jest niezastąpiona do usuwania efektu hologramu powstałego po wstępnym polerowaniu oraz nabłyszczaniu, nawet na ciemnych kolorach.
CzerwonA - jego struktura sprawia, że idealnie sprawdza się w pracy z produktami polerskimi o średniej mocy ścierania. Eliminuje defekty lakieru i zapewnia dobre wykończenie. Rozprowadza pastę polerską, redukując pozostałości po wstępnym polerowaniu
Żółta- do zastosowania w polerowaniu wszystkich powierzchni lakierowanych. Idealnie współpracuje z lakierami wysokopołyskowymi, lakierami UV, materiałami mineralnymi czy szkłem akrylowym. Idealnie sprawdza się przy spolerowywaniu efektu tzw. skórki pomarańczy i polerowaniu na wysoki połysk.
Wykrętaki do urwanych zerwanych śrub wkrętów zestaw 4szt
Wykrętaki świetnie sprawdzą się zarówno w profesjonalnych warsztatach samochodowych, jak i w przydomowych pracowniach. Zostały wykonane ze stali narzędziowej, odpornej na uszkodzenia. Zostały zapakowane w plastikowe etui z klapką co ułatwi ich przenoszenie oraz przechowywanie.
W celu zastosowania wykrętaka należy symetrycznie wywiercić otwór w urwanej śrubie bądź szpilce, następne dobrać odpowiedni rozmiar wykrętaka i wkręcać go aż do momentu wykręcenia całości śruby bądź szpilki.
W zestawie:
- wykrętak do śruby 2-3mm
- wykrętak do śruby 3-5mm
- wykrętak do śruby 4-8mm
- wykrętak do śruby 6-12mm
- etui
Blokada rozrządu 12 el. FIAT OPEL 1.3 1.6 2.0 CDTi JTD
➡️ Elementy:
- Blokada wału korbowego Fiat, Opel 1.9, 2.4 D, TD, JTD, CDTI
- Blokada wału korbowego Fiat, Opel 1.9, 2.4 D, TD, JTD, CDTI
- Narzędzie do blokowania wałka rozrządu Fiat, Opel 1.9 D, JTD, CDTI
- Narzędzie do napinania paska rozrządu
- Narzędzie do blokowania wałka rozrządu Fiat, Opel, Suzuki 1.3 CDTi, JTD Multijet, DDiS
- Narzędzie do blokowania wałka rozrządu Fiat, Opel 1.3 JTD, CDTi
➡️ Samochody:
- Alfa Romeo 145, 146, 147, 156, 166, Crosswagon, GT
- Fiat Brava, Bravo, Doblo, Doblo Cargo, Marea, Marea Weekend, Multipla, Palio Weekend, Punto, Punto Classic, Strada Pick-up, Idea, Panda, Stilo, Ritmo
- Lancia Musa, Ypsilon, Lybra, Thesis
- Opel Agila, Astra H, Combo C, Corsa C, Meriva, Signum, Tigra B, Vectra C, Zafira B
- Suzuki: Swift, Wagon R+
- Saab 9-3, 9-5
➡️ Kody silników:
- Alfa Romeo 182B9.000, 192A5.000, 192B1.000, 342.02, 323.02, 325.01, 839A6.000, 841C.000, 841G.000, 841H.000, 937A2.000, 937A4.000, 937A5.000
- Lancia 188B2.000, 188A9.000, 323.02, 839A5.000, 839A6.000, 841C.000, 841G.000, 841H.000, 937A2.000
- Opel Z13DT, Z13DTH, Z13DTJ, Z19DT, Z19DTH, Z19DTJ
- Fiat 182A7.000, 182B4.000, 182B9.000, 186A9.000, 188A2.000, 188A3.000, 188B2.000, 188A8.000, 188A9.000, 192A1.000, 192A3.000, 192A5.000, 192B1.000, 223A7.000, 937A5.000
- Suzuki Z13DT
- Saab Z19DT, Z19DTH, Z19DTJ
ADAPTER DO SZLIFIERKI PIŁA ŁAŃCUCHOWA
Przystawka do szlifierki kątowej - piła łańcuchowa. Niezwykle praktyczny gadżet, który zamieni Twoją szlifierkę w podręczną piłę łańcuchową. Konwerter montowany jest do gniazda szlifierki jak klasyczna tarcza. Wygodny, zaoblony uchwyt zapewnia duży komfort pracy. Specjalna osłona za łańcuchem zwiększa bezpieczeństwo podczas użytkowania.
Cechy i specyfikacja produktu:
- Przystawka do szlifierki kątowej - piła łańcuchowa.
- Niezwykle praktyczny gadżet, który zamieni Twoją szlifierkę w podręczną piłę łańcuchową.
- Konwerter montowany jest do gniazda szlifierki jak klasyczna tarcza.
- Wygodny, zaoblony uchwyt zapewnia duży komfort pracy.
- Specjalna osłona za łańcuchem zwiększa bezpieczeństwo podczas użytkowania.
- Materiał: tworzywo sztuczne (ABS) + stal nierdzewna
- Długość: 39,5 cm
- Głębokość: 12 cm
- Wysokość (prowadnica): 6 cm
- Skok łańcucha: 3/8
- Głębokość rowka prowadzącego: 1,3 mm
- Ilość ogniw prowadzących: 45
- Kolor: czarny + srebrny
- Opakowanie: kartonowe
MATA WARSZTATOWA / PODKŁADKA POD KOLANA 50x40x3 cm
Specyfikacja produktu:
- Wykonana z pianki EVA
- Powierzchnia teksturowa
- Wymiary: 500 x 400 mm
- Grubość: 30 mm
- Profilowane wycięcie ułatwiające przenoszenie
Mata ochronna przydatna w pracach warsztatowych i wykończeniowych
Zabezpiecza kolana podczas pracy na twardym, zimnym podłożu
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHRADER TPMS-10 ALPHA
Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu Schrader Gen Alpha, doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otowrem na zawór 11.3mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus
- gumowa uszczelka
- dwie podkładki z tworzywa
- plastikowy kapturek
- wkładka sprężynowa
- wyprofilowany trzon zaworu umożliwiający montaż
Wymiary:
- wysokość: 56mm
- otwór w feldze: 11.3mm + 0.4mm
- wysokosć od felgi: 38mm
- średnica główki zaworu: 17mm
Zawór stosowany z czujnikami typu Schrader Gen Alpha występującymi między innymi w autach:
- CHRYSLER: 300 (01/2009-11/2017), 300C (06/2006-05/2010), SEBRING (06/2006-12/2015), VOYAGER (07/2007-12/2010)
- DODGE: AVENGER (2006-2007), CALIBER (01/2006-12/2011), CHALLENGER (01/2008-06/2018), CHARGER (01/2009-06/2018), DAKOTA (2009-2014), JOURNEY (01/2009-12/2010), NITRO (08/2006-12/2011)
- FIAT: FREEMONT (01/2011-06/2018)
- JEEP: COMMANDER (01/2006-12/2010), CHEROKEE (2007-2013), GRAND CHEROKEE (06/2006-12/2010), WRANGLER (07/2007-08/2010)
- LANCIA: THEMA (01/2011-06/2018), VOYAGER (07/2007-12/2010), VOYAGER (01/2011-12/2015)
- MAYBACH S 500 (01/2015-06/2018)
- MERCEDES-BENZ AMG (2010-2014), CL-CLASS (06/2009-06/2018), CLC-CLASS (06/2008-12/2011), CLK (04/2007-09/2009), CLS (07/2009-06/2018), E-CLASS (W212/C207) (07/2009-08/2016), G-CLASS (04/2007-06/2018), GL/GLS-CLASS (06/2009-06/2018), ML-CLASS (08/2009-06/2018), R-CLASS (08/2009-11/2017), S-CLASS (06/2009-06/2018), SL (01/2012-06/2018), SLC (01/2016-06/2018), SLK (04/2007-12/2015), SLS (01/2010-06/2017), SPRINTER (11/2011-06/2018)
- SMART: FORTWO (01/2007-02/2014)
- VOLKSWAGEN: CRAFTER (07/2014-03/2017)
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS SCHRADER GEN 4 TPMS-08 CLAMP-IN
Zawór skręcany aluminiowy do czujników TPMS do czujników Schrader GEN 4 w wersji skręcanej Clamp-In doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otowrem na zawór 11.3mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus
- gumowa uszczelka
- podkładka z tworzywa
- plastikowy kapturek
- wkładka sprężynowa
- wyprofilowany trzon zaworu umożliwiający montaż
- śruba z podkładką kontrującą do montażu
Wymiary:
- wysokość: 54mm
- otwór w feldze: 11.3mm + 0.4mm
- wysokosć od felgi: 36mm
- średnica główki zaworu: 16mm
Zawór stosowany z niektórymi czujnikami typu Schrader GEN 4 występującymi w autach:
- ALFA ROMEO: GIULIETTA (01/2014-06/2018), MITO (08/2013-06/2018) BUICK PARK AVENUE (1997-2005)
- CADILLAC: CTS (01/2008-06/2018), ESCALADE (01/2012-06/2018)
- CHEVROLET: AVEO (11/2010-06/2018), CAPTIVA (06/2006-06/2018), COBALT (02/2013-12/2015), CRUZE (06/2014-06/2018), EXPRESS (07/2002-06/2018), MALIBU (01/2012-06/2018), MATIZ (06/2014-06/2018), ORLANDO (09/2010-06/2018), SPARK (07/2009-06/2018), SUBURBAN (03/2006-07/2008), TRAX (01/2013-06/2018)
- CHRYSLER: TOWN-COUNTRY (01/2011-12/2016), VIPER (12/2012-06/2018), VOYAGER (01/2011-12/2016)
- CITROEN: BERLINGO (01/2009-10/2013), C4 (08/2008-09/2013), DS4 (12/2010-12/2013), DS5 (01/2011-12/2013), JUMPY/DISPATCH (01/2011-09/2014), NEMO (10/2007-12/2015)
- DAEWOO: GENTRA (08/2013-12/2016), NEXIA (06/2014-12/2016)
- DODGE: DURANGO (01/2011-06/2018), GRAND CARAVAN (01/2011-12/2016), JOURNEY (01/2011-06/2018), RAM SERIES (2010-2013), VIPER (12/2012-06/2015)
- FIAT: 500L (05/2007-06/2018), DOBLO (12/2012-06/2018), LINEA (03/2007-12/2015), QUBO (10/2007-06/2018), STRADA (01/2012-06/2018)
- FORD: EXPLORER (01/2013-12/2017), NAVIGATOR (01/2011-12/2014), TRANSIT (01/2014-11/2017)
- HUMMER: H2 (04/2002-12/2008), H3 (03/2005-01/2012)
- JEEP: COMPASS (01/2011-06/2017), GRAND CHEROKEE (01/2011-12/2015), LIBERTY (2010-2014), PATRIOT (12/2006-03/2017), WRANGLER (09/2010-06/2018)
- MAZDA: BT-50 (05/2011-06/2018)
- OPEL: ADAM (01/2012-06/2014), ADAM (07/2014-06/2018), ANTARA (08/2006-12/2010), ANTARA (01/2011-05/2014), ANTARA (06/2014-06/2018), COMBO D (03/2011-06/2018), CORSA E (11/2014-06/2018), MERIVA B (07/2014-06/2017), MOKKA (01/2012-09/2016), MOKKA X (10/2016-06/2018)
- PEUGEOT 307 (03/2007-12/2007), 308 CC (09/2009-08/2013), 308 SW (04/2007-08/2013), 3008 (11/2008-08/2013), 5008 (09/2009-08/2013), EXPERT (01/2011-09/2014), PARTNER (2008-2013), RCZ (03/2010-10/2013)
- SAAB: 9-4X (04/2011-01/2014)
- SSANGYONG ACTYON (03/2014-06/2018), KORANDO C (08/2013-06/2018), REXTON (05/2014-10/2017), RODIUS (05/2014-06/2018), TOYOTA PROACE (01/2013-05/2014)
ZAWÓR POD CZUJNIK CIŚNIENIA TPMS HUF BERU TPMS-07B ANTRACYT
Zawór skręcany aluminiowy do czujników typu Beru, VDO, Pacific, Alligator Sensit, Huf IntelliSensor, doskonale nadaje się jako zamiennik dla oryginalnych zaworów. Pasuje do wszystkich rodzajów felg aluminiowych z otworem na zawór 11.3 mm.
Zawór składa się z następujących elementów:
- aluminiowy korpus,
- gumowa uszczelka zaworu,
- podkładka z tworzywa sztucznego,
- plastikowy kapturek z uszczelką,
- wkładka sprężynowa,
- wyprofilowany trzon zaworu,
- śruba montażowa.
Wymiary:
- wysokość: 52 mm,
- otwór w feldze: 11.3 mm + 0.4 mm,
- wysokość od felgi: 36 mm,
- średnica główki zaworu: 176 mm.
Zawór stosowany z niektórymi czujnikami typu VDO, Beru, Pacific występującymi w autach: BMW, Porsche, Tesla, Alfa Romeo, Alpina, Aston Martin, Audi, Bentley, Chrysler, Ferrari, Fiat, Lamborghini, Land Rover, Maserati, Maybach, Mercedes Benz, Mini, Rolls-Royce, VW.
POMPKA PALIWA DO ODPOWIETRZANIA UKŁADÓW DIESLA
- Ręczna pompka do układów paliwowych diesla służy do odsysania powietrza podczas wymiany filtra paliwa. Działa poprzez ściśnięcie i ma uniwersalne szybkozłącze do różnych pomp paliwowych.
Użytkowanie:
- Upewnij się, że silnik jest wyłączony i zimny.
- Podłącz szybkozłącze ręcznej pompki do odpowiedniego miejsca w układzie paliwowym. Upewnij się, że połączenie jest szczelne, aby uniknąć wycieków.
- Złap pompkę i zacznij ją ściskać powoli i równomiernie. Spowoduje to odsysanie powietrza z układu paliwowego, ułatwiając usuwanie zanieczyszczeń i wymianę filtra paliwa.
- Kontynuuj pompowanie, aż do momentu, gdy zacznie płynąć czyste paliwo bez powietrza.
- Po zakończeniu procesu sprawdź, czy wszystkie połączenia są szczelne i czy nie ma wycieków paliwa.
Ważne!
Przechowuj poza zasięgiem dzieci.
DYSK TRZPIENIOWY Z WŁÓKNINY DO USUWANIA RDZY 100mm x 15mm
Dysk ścierny ∅ 100 mm x 15 mm wykonany z elastycznej włókniny Clean&Strip. Umożliwia czyszczenie powierzchni płaskich i złożonych.
Użytkowanie:
- Załóż odpowiednie środki ochrony osobistej tj. okulary, rękawice.
- Zamocuj dysk np. na szlifierce kątowej i uruchom.
- Delikatnie przyłóż dysk do powierzchni i wykonuj równomierne ruchy.
- Unikaj nadmiernego nacisku i skupiania się na jednym obszarze zbyt długo.
Ważne!
- Przed korzystaniem z urządzenia, załóż rękawice oraz okulary ochronne, aby uniknąć kontaktu z pyłem i ostrymi krawędziami.
- Nie dociskaj zbyt mocno urządzenia. Może to prowadzić do uszkodzenia powierzchni oraz szybszego zużycia dysku ściernego.
- Nie używaj dysku ściernego w pobliżu materiałów łatwopalnych. Podczas pracy, mogą wystąpić iskrzenia, które stanowią zagrożenie pożarowe.
- Wymieniaj lub usuwaj dysk, tylko i wyłącznie wtedy, gdy urządzenie do którego jest on przymocowany zostało uprzednio wyłączone
- Regularnie sprawdzaj stan dysku ściernego pod kątem uszkodzeń lub zużycia.
Specyfikacja techniczna: Trzpień: ∅ 6 mm
Nadaje się do obróbki stali, metali, drewna
Wkręty wulkanizacyjne / zestaw naprawczy do opon
Zestaw 12 wkrętów wulkanizacyjnych do szybkiej naprawy opon. Zawiera wkręty w 3 rozmiarach do użycia w zależności od wielkości przebicia opony. Ich kształt ułatwia szybkie i skuteczne wkręcanie, a także wykręcanie po zakończeniu procesu wulkanizacji.
Użytkowanie:
- Usuń ciało obce z opony
- Wkręć wkręt w uszkodzone miejsce opony.
- Po wkręceniu wkrętu w uszkodzoną oponę, można przystąpić do procesu wulkanizacji.
- Po zakończeniu procesu wulkanizacji i ostudzeniu opony, należy delikatnie usunąć wkręt z opony.
Ważne!
Przechowuj poza zasięgiem dzieci i zwierząt.
Specyfikacja techniczna:
- S (5x13mm) x4
- M (6x13mm) x4
- L (7x14mm) x4
KOMPRESOR POWIETRZA ANALOGOWY 12V 150 PSI
Kompresor zasilany z gniazda zapalniczki 12V DC. Wyposażony w analogowy ciśnieniomierz oraz latarkę LED. W tylnej części obudowy posiada kieszeń na adaptery. Ergonomiczny kształt ułatwia przechowywanie w bagażniku.
Użytkowanie:
- Włącz zapłon samochodu.
- Podłącz przewód zasilający kompresora do gniazda zapalniczki samochodowej.
- Podłącz wąż kompresora do wentyla w oponie.
- Włącz kompresor.
- Naciśnij przełącznik pompy gazu, aby rozpocząć pompowanie kompresora.
- W miarę jak powietrze wypełnia oponę, obserwuj miernik wskazówkowy kompresora.
- Po osiągnięciu żądanego ciśnienia, wyłącz przełącznik pompy gazu, odłącz przewód powietrza od zaworu opony i odłącz przewód zasilający kompresora od gniazda zapalniczki.
Ważne!
- Nieodpowiednie dla dużych pojazdów, takich jak ciężarówki.
- Podczas korzystania z urządzenia należy włączyć silnik samochodu.
- Należy używać wyłącznie zasilania prądem stałym (DC12V, 10A).
- Pozostawić urządzenie na 10 minut do ostygnięcia.
- Jeśli ciśnienie nagle wzrośnie do 490 kPa, wyreguluj je i spróbuj ponownie.
- Praca urządzenia powinna być zawsze nadzorowana.
- Upewnić się, że gniazdo samochodowe jest czyste i działa prawidłowo.
- Przechowywać w suchym miejscu.
- Trzymać z dala od dzieci.
Akcesoria:
- 4 adaptery
- Zapasowy bezpiecznik
Dane techniczne:
- Napięcie robocze: DC12V
- Przepływ powietrza: 35 L/min
- Moc: 120W
- Przepływ prądu: ≤10A
- Długość węża pompującego: 50 cm
- Rodzaj zasilania: gniazdo zapalniczki samochodowej
- Długość przewodu zasilającego: 300 cm
- Temperatura pracy: -15 ℃ ~ 50 ℃
KOMPRESOR POWIETRZA AUTOAMTYCZNY CYFROWY 12V 150 PSI
Kompresor zasilany z gniazda 12V DC. Wyposażony w cyfrowy ciśnieniomierz z automatycznym zatrzymaniem przy osiągnięciu ustawionego ciśnienia oraz latarkę LED. W tylnej części obudowy posiada kieszeń na adaptery. Ergonomiczny kształt ułatwia przechowywanie w bagażniku.
Użytkowanie:
- Włącz zapłon samochodu.
- Podłącz przewód zasilający kompresora do gniazda zapalniczki samochodowej.
- Podłącz wąż kompresora do wentyla w oponie.
- Włącz kompresor.
- Naciśnij przycisk "R", aby ustawić jednostkę pomiaru na wyświetlaczu cyfrowym.
- Użyj przycisków „+” i „-”, aby ustawić żądane ciśnienie w oponach.
- Naciśnij przełącznik, aby rozpocząć pompowanie. Pompka zatrzyma się automatycznie po osiągnięciu ustawionego ciśnienia.
Ważne!
- Nieodpowiednie dla dużych pojazdów, takich jak ciężarówki.
- Podczas korzystania z urządzenia należy włączyć silnik samochodu.
- Należy używać wyłącznie zasilania prądem stałym (DC12V, 10A).
- Pozostawić urządzenie na 10 minut do ostygnięcia.
- Jeśli ciśnienie nagle wzrośnie do 490 kPa, wyreguluj je i spróbuj ponownie.
- Praca urządzenia powinna być zawsze nadzorowana.
- Upewnić się, że gniazdo samochodowe jest czyste i działa prawidłowo.
- Przechowywać w suchym miejscu.
- Trzymać z dala od dzieci.
Akcesoria:
- 4 adaptery
- Zapasowy bezpiecznik
Dane techniczne:
- Napięcie robocze: DC12V
- Przepływ powietrza: 35 L/min
- Moc: 120W
- Przepływ prądu: ≤10A
- Długość węża pompującego: 50 cm
- Rodzaj zasilania: gniazdo zapalniczki samochodowej
- Długość przewodu zasilającego: 300 cm
- Temperatura pracy: -15 ℃ ~ 50 ℃
KOMPRESOR POWIETRZA BEZPRZEWODOWY CYFROWY 150 PSI
Bezprzewodowy kompresor powietrza wyposażony został w cyfrowy ciśnieniomierz, który automatycznie wyłącza pompowanie po osiągnięciu ustawionego ciśnienia. Posiada lampkę LED oraz wbudowany akumulator, który łatwo można naładować za pomocą dołączonego przewodu USB.
Użytkowanie:
- Włącz zapłon samochodu.
- Naciśnij "R", aby zmienić jednostkę,
- Naciśnij "+" lub "-", aby wybrać cyfry.
- Gdy cyfry przestaną migać, włącz przełącznik, aby rozpocząć pracę.
- Urządzenie zatrzyma się automatycznie, gdy ciśnienie w oponie osiągnie ustawioną wartość.
- Wyłącz przełącznik po zakończeniu pompowania.
Ważne!
- Przed użyciem należy upewnić się, że akumulator jest w pełni naładowany.
- Należy pamiętać o zapięciu klamry zabezpieczającej, gdy produkt nie jest używany, aby zapobiec niezamierzonemu uruchomieniu.
- Nie należy demontować, naprawiać ani modyfikować tego produktu bez upoważnienia.
- Nie należy umieszczać urządzenia w pobliżu źródeł ciepła, takich jak nawiew samochodowy.
- Normalne działanie produktu może powodować lekkie nagrzewanie, co jest typowym zjawiskiem.
- Aby zapewnić optymalną wydajność pompki, należy unikać przekraczania zalecanego czasu pompowania. Podczas długich sesji pompowania należy robić przerwy na odpoczynek urządzenia.
- Po wyczerpaniu energii należy niezwłocznie naładować produkt. Pozostawienie urządzenia bez ładowania przez dłuższy czas może uniemożliwić jego ponowne naładowanie.
- Urządzenie wyłączy się automatycznie po 40 sekundach bezczynności.
Akcesoria:
- 4 wielofunkcyjne dysze
- Przewód USB do ładowania
- Dane techniczne:
- Rozmiar: 205x142x54 mm
- Moc: 60 W
- Napięcie znamionowe: 7,4 V
Zestaw do odpowietrzania hamulców
Pneumatyczny zestaw do odpowietrzania hamulców zapewnia łatwą obsługę dla jednej osoby przy użyciu standardowego zasilania powietrznego (90-120 psi / 6-8 bar). Działa szybko, sprawnie i bezkonkurencyjnie, nie wymagając specjalistycznych nasadek. Pozwala na bezpośrednie odpowietrzenie układu hamulcowego poprzez łącznik oraz umożliwia całkowitą wymianę płynu w systemie hamulcowym.
Zestaw nie wymaga posiadania dodatkowego sprzętu.
Użytkowanie:
- Upewnij się, że węże są szczelnie połączone z odpowiednimi złączami.
- Podłącz zestaw do źródła zasilania powietrznego o odpowiednim ciśnieniu (90-120 psi / 6-8 bar). Upewnij się, że wąż jest prawidłowo podłączony i nie ma wycieków powietrza.
- Po znalezieniu punktu odpowietrzania, umieść końcówkę zestawu na odpowietrzniku. Następnie użyj spustu lub dźwigni na zestawie, aby rozpocząć odpowietrzanie.
- Podczas odpowietrzania obserwuj płyn hamulcowy w przezroczystej rurce lub zbiorniku na płyn hamulcowy, aby upewnić się, że jest on czysty i wolny od pęcherzyków powietrza.
- Powtórz ten proces dla każdego punktu odpowietrzania w układzie hamulcowym, zaczynając od punktu najbardziej oddalonego od zbiornika z płynem hamulcowym i kończąc na punkcie najbliższym zbiornikowi.
- Po zakończeniu odpowietrzania, upewnij się, że poziom płynu hamulcowego w zbiorniku jest odpowiedni. Dolej płyn w razie potrzeby.
- Po zakończeniu odpowietrzania, przetestuj hamulce, aby upewnić się, że działają poprawnie.
Ważne!
- Zawsze przestrzegaj zalecanego zakresu ciśnienia powietrza (90-120 psi / 6-8 bar). Użycie zbyt wysokiego ciśnienia może spowodować uszkodzenie układu hamulcowego.
- Podczas pracy z zestawem, upewnij się, że miejsce pracy jest dobrze wentylowane. Powietrze wydobywające się z układu hamulcowego może zawierać szkodliwe opary.
- Płyn hamulcowy może powodować podrażnienie skóry i uszkodzić ubranie. W przypadku kontaktu z płynem, należy natychmiast spłukać skórę wodą i zdjąć zanieczyszczone ubrania.
- Przed każdym użyciem, sprawdź stan zestawu, włączając w to węże, końcówki i złącza, aby upewnić się, że nie występują uszkodzenia ani wycieki powietrza.
- Przechowuj poza zasięgiem dzieci i zwierząt.
Specyfikacja techniczna:
- średnica gwintu: 1/4''
- pojemność przyrządu wymiany płynu hamulcowego: 0,75l
- ciśnienie robocze 90-120 PSI
W zestawie:
- przyrząd do odpowietrzania układu hamulcowego
- przewód o długości 2m + uniwersalna wymienna końcówka
- gumowy adapter
Adaptery dodatkowe:
- 21mm do 30mm
- 24mm do 32mm
- 28mm do 37mm
- 32mm do 41mm
KLUCZ NASTAWNY 0-39mm 200mm
Klucze nastawne są wykonane ze stali chromowo-wanadowej, pokrytej fosforanem. Mają gumowy uchwyt, cienką głowicę i szerszą szczękę niż tradycyjne klucze nastawne.
Użytkowanie:
- Ustaw klucz tak, aby szczęki były skierowane w kierunku elementu.
- Gdy klucz jest odpowiednio dopasowany, przytrzymaj uchwyt klucza i kręć nim w odpowiednim kierunku, aby dokręcić lub odkręcić element.
Ważne!
Przechowuj poza zasięgiem dzieci.
Specyfikacja techniczna:
- CrV
- 200 mm
- 8"
- 0 - 39 mm
- Gumowany uchwyt
Poinformuj mnie o dostępności
Wpisz swój adres email, aby otrzymać informację kiedy produkt będzie dostępny w naszym magazynie
Produkt na zamówienie
W celu uzyskania informacji na temat możliwości zamówienia produktu oraz jego aktualnej ceny wraz z dostępnością prosimy o wypełnienie poniższego formularza.
Produkt: {{ produkt }}
Numer katalogowy:
Kod kreskowy: